تیر و مرداد، ماه های دعوای تهرانی ها

سازمان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد که در پنج ماهه نخست سالجاری، ۴۸ هزار و ۴۶ تن به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کردند و این درحالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۵۳۹ نفر بود.

ایسنا، سازمان پزشکی قانونی در گزارش اعلام کرد که میزان مراجعات نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی تهران در پنج ماهه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درصد کاهش یافت.

براساس این گزارش، از کل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال ۳۱هزار و ۸۴۹ تن مرد و ۱۶ هزار و ۱۹۷ تن زن بودند که تعداد مراجعان مرد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیم و تعداد زنان دو درصد کاهش یافته است.

بر اساس این آمار در پنج ماهه نخست امسال بیشترین میزان مراجعات نزاع با ۱۱ هزار و ۹ تن مربوط به تیرماه بود و پس از آن بیشترین مراجعات نزاع با ۱۰ هزار و ۱۲۷ تن و ۱۰ هزار و ۹۸ تن به ترتیب در مرداد و خرداد ثبت شده‌ است.

در این گزارش آمده است که در پنج ماهه امسال نیز کمترین مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران با هفت هزار و ۴۲۹ تن در فروردین ماه گزارش شده‌ است. در اردیبهشت امسال نیز ۹هزار و ۳۸۳ تن به دلیل نزاع به پزشکی‌قانونی مراجعه کردند.

میزان مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران در تیر و مرداد امسال نسبت به سال گذشته به ترتیب، ۹٫۲ و ۴٫۲ درصد افزایش یافته‌است. نکته قابل توجه اینکه در تیر امسال مراجعه زنان به مراکز پزشکی قانونی تهران به دلیل نزاع نسبت به سال قبل ۱۴٫۶ درصد افزایش داشته و از سه هزار و ۲۹۹ تن در تیر سال گذشته به سه هزار و ۷۸۱ تن در تیرماه امسال رسیده‌ است.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.