تیم«ب» والیبال ایران فینالیست شد

تیم «ب» والیبال ایران با شکست دوباره هند به فینال سومین دوره رقابت‎های کاپ آسیا صعود کرد.

مهر: مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‎های والیبال کاپ آسیا امروز پنجشنبه در ویتنام برگزار شد. در یکی از دیدارهای این مرحله تیم «ب» والیبال ایران به مصاف هند رفت و موفق شد در سه گیم متوالی و با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۱۳) و (۲۵ بر ۲۳) این تیم را شکست دهد. تیم «ب» والیبال ایران در مرحله گروهی این رقابت‎‌ها نیز هندی‏‌ها را با شکست مواجه کرده بود.

بدین ترتیب تیم «ب» والیبال ایران بدون شکست به مرحله نهایی رقابت‏های کاپ آسیا صعود کرد. شاگردان محمد وکیلی برای رسیدن به فینال به ترتیب تیم‎های چین، هند، استرالیا (مرحله گروهی) و می‌انمار (یک چهار نهایی) را از پیش رو برداشته بود.

در دیگر مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‏های والیبال کاپ آسیا دو تیم چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که طی آن چینی‎‌ها صاحب پیروزی شدند. بدین ترتیب فردا جمعه در دیدار نهایی این دوره از رقابت‎های کاپ آسیا دو تیم ایران و هند برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌‏روند. در نخستین روز مسابقات والیبال کاپ آسیا تیم «ب» ایران در مصاف با چین به برتری ۳ بر ۲ دست یافت.

روز جمعه و پیش از دیدار نهایی رقابت‌های والیبال کاپ آسیا تیم‎های هند و ژاپن در مرحله رده بندی با یکدیگر دیدار می‌‏کنند.

مسابقات والیبال کاپ آسیا طی دو دوره گذشته به میزبان تایلند و ایران (ارومیه) برگزار شد. هر دو دوره این رقابت‏‌ها با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.