تیموریان: باشگاه استقلال به تعهداتش عمل نکرده است/ با کسر امتیاز موافق نیستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی استقلال با اینکه از آسیب‌دیدگی خود رنج می‌برد، در بازی با صبای قم در ترکیب ثابت قرار گرفت و بازی خوبی را هم انجام داد.

به گزارش ممتاز؛ تیم فوتبال استقلال در شرایطی ۳ امتیاز را گرفت که امیر قلعه‌نویی از عملکرد شاگردانش به شدت انتقاد کرد و آندو هم معتقد است که استقلال در این مسابقه بازی خوبی را انجام نداد و فقط ۳ امتیاز را گرفت. تیموریان در مورد بد بازی کردن اسقلال می گوید: «به هیچ عنوان دنبال توجیه نیستم ولی یکی از دلایلش بازی قبلی ما مقابل فجرسپاسی بود. ما مقابل تیم جوان و دونده فجرسپاسی توان بسیاری گذاشتیم و آنها دو بار بازی باخته را با مساوی عوض کردند. ما در شیراز دنبال امتیاز بودیم و بسیار دویدیم چون نمی‌خواستیم حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم. به نظر من خستگی ناشی از بازی با فجرسپاسی مزید بر سبب شد تا مقابل صبا خوب بازی نکنیم.»

قلعه‌نویی بعد از بازی به شدت عصبانی بود و گفت که استقلال افتضاح بازی کرد. آندو در این مورد ادامه می دهد: «مطمئنا بازیکنان و سرمربی استقلال می‌دانند از آن چیزی که انتظار داشتیم دور بودیم. سرمربی دوست دارد تیمش همیشه در بهترین سطح فوتبال بازی کند. البته بد بازی کردن ما ناخواسته بود و دوست نداشتیم این‌طور شود ولی جای شکرش باقی است که ۳ امتیاز را گرفتیم. ما ۳ امتیاز را گرفتیم و به همین سبب به هواداران و کادرفنی تبریک می‌گویم، در ضمن امیدوارم نقاط ضعف استقلال برطرف شود و ما همیشه فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.»

آندو در مورد شرایط خودش و اینکه آیا صددرصد آماده هست می گوید: «هیچ فوتبالیستی در دنیا صددرصد نیست و شاید فقط دو نفر در دنیا آمادگی صددرصد داشته باشند. من دیر به تمرینات ملحق شدم و مصدومیتم سبب شد تا از شرایط بازی و شرایط تمرین دور باشم. با این حال از وضعیت خودم راضی‌ام و به روزهای خوب نزدیک می‌شوم.»

صحبت‌های تیموریان بعد از بازی با سپاهان واکنش‌های مثبتی را از سوی رسانه‌ها در پی داشت ولی در نهایت یک امتیاز از استقلال کم شد. او در این مورد می گوید: «من واقعیت را گفتم و از حرف‌هایی که در استادیوم شنیدم خجالت کشیدم. من از بعضی هواداران استقلال ناراحتم که به داور توهین کردند و چه سببی دارد که به خانواده فغانی ناسزا گفتند. به هر حال انسان جایزالخطا است و فغانی عمدا اشتباه نکرد. البته من موافق کسر امتیاز نیستم چون این موضوع اصلا منطقی نیست و در کشورهای مطرح  دنیا هم چنین قانونی وجود ندارد که به خاطر شعار تماشاگران از یک امتیاز کم شود.»

باشگاه استقلال هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده است و تیموریان در این خصوص می گوید: «بله، باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکرده و مطمئنا من نمی‌توانم از این موضوع خوشحال باشم. البته دولت در حال تغییر است و باید منتظر تغییرات تازه در سازمان ورزش باشیم. من در مورد مشکل مالی فقط یکبار با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و او هم گفت که این هفته مشکلم را حل می‌کند.»

آندو در مورد لیگ سیزدهم و پیش بینی اش از این لیگ هم حرف می زند: «به نظر لیگ سختی است و استقلال کار بسیار سختی در پیش دارد. امسال لیگ ۱۶ تیمی شده و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت. تیم ها بسیار به هم نزدیک می باشند و اکثر آنها بازیکنان خوبی به خدمت گرفته اند و فرصتی برای اشتباه وجود نخواهد داشت. همه تیم ها می خواهند حریفان خود را سورپرایز کنند در ضمن مهمتر از همه این است که امسال سال جام جهانی است و همه بازیکنان انگیزه بسیاری دارند تا بهترین بازی ها را انجام داده و به تیم ملی دعوت شوند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.