تیموریان: رویمان نمی‌شود در جام‌جهانی این لباس‌ها را با بازیکنان حریف عوض کنیم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – آندرانیک تیموریان می گوید هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است.

به گزارش ممتاز؛ آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین امروز (پنج شنبه) تیم ملی ایران گفت: «در آفریقای جنوبی اردوی خوبی را داشتیم و کادر فنی به آن چیزی که می خواست رسید، امیدوارم اردوی اتریش بهتر از این هم باشد.»

هافبک جنگنده فصل قبل استقلال که با دست بانداژ شده در تمرینات حاضر شده بود، در مورد مصدومیتش گفت: «در بازی برابر تیم کره ای و الشباب در لیگ قهرمانان دستم دچار آسیب دیدگی شد و الان نباید در مورد آن ریسک کنم.»

آندو در مورد شفاف سازی قرارداد بازیکنان لیگ برتری و دفاع او از این ارقام گفت: «در همه جای دنیا بیشتر از این هم می دهند. به هر حال کسانی که در سطح بالا بازی می کنند زیاد نیستند. ما هم که این پول را به زور نگرفته ایم و مالیات آن را هم پرداخت می کنیم!»

تیموریان در واکنش به شانس صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی گفت: «تا اینجا که زمان زیادی را از دست دادیم اما سعی می کنیم آن را جبران کنیم. همه حریفانمان تیم های قدرتمندی هستند اما صعود ما هم چندان دور از ذهن نیست. اگر از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم شانس خوبی برای صعود به دور بعد داریم.»

هافبک سابق فولام و بولتون با بیان اینکه امیدوار است مشکل لباس های تیم ملی حل شود گفت: «شان تیم ملی ایران بالاتر از این است. اصلا نمی دانیم می شود این لباس ها را در جام جهانی با بازیکنان حریف عوض کنیم یا نه.»

او در پایان در مورد تیم فصل آینده اش گفت: «هنوز برای آینده تصمیم نگرفتم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.