تیموشنکو مردم اوکراین را iبه حضور پررنگ در انتخابات پارلمانی فراخواند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

یولیا تیموشنکو از شهروندان این کشور درخواست نمود تا حضور پررنگی در انتخابات پارلمانی اوکراین داشته باشند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری ایتارتاس، یولیا تیموشنکو، اول وزیر سابق اوکراین در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر نمود، گفت: هر اوکراینی باید تا آنجا که می‌تواند با دیکتاتوری مقابله کند. این مساله مربوط iبه همه اوکراینی‌ها است و نقش هر فرد موثر می‌باشد. iبه همین سبب است که من از همه شهروندان کشورم می‌خواهم تا در انتخابات پارلمانی شرکت نمایند. حضور شما همانند پادزهری است که انجام هرگونه تحریف را غیرممکن می‌سازد و سبب خواهد شد تا ویکتوریا نوکوویچ، رئیس جمهوری کنونی اوکراین و خانواده مجرم وی iبه دست خود شما از قدرت عزل شوند.

وی همچنین تاکید نمود: من با همه وجودم در این امر با مردم اوکراین همراهی می‌کنم.

در همین حال روزنامه مصری الیوم السابع نیز اعلام نمود: گزارش تفسیری‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که یولیا تیموشنکو امروز رای خود را در زندان iبه صندوق رای‌گیری انداخته است.

خبرگزاری ایترفاکس iبه نقل از مسئولان زندان اعلام نمودند که تیموشنکو که رهبری حزب مخالف در اوکراین را برعهده دارد، در بیماریستان زندانی که در آن iبه سر می‌برد در خارکف در شمال شرق اوکراین رای خود را iبه صندوق انداخت.

تیموشنکو همچنین اعلام نمود که انتخابات پارلمانی که در حال حاضر در اوکراین در حال برگزاری است، “عادلانه و دموکراتیک” نمی باش.

وی همچنین از رای دهندگان اوکراینی خواسته تا برای رهایی از حزب حاکم تلاش کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.