تیم اسکی روی چمن ایران در رقابت های جهانی آلمان نایب قهرمان شد

‘ عیسی ساوه شمشکی ‘ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندرکاران ورزش اسکی کشور است .

وی اضافه کرد: در این رقابتها سید مرتضی جعفری سه مدال نقره و یک برنز و مهدی سولقانی یک رتبه چهارمی و ششمی را به خود اختصاص دادند.

وی بیان داشت: در نتیجه این رقابتها که با شرکت اسکی بازان ۱۰ کشور مطرح آسیایی و اروپایی به مدت سه روز در رشته های سوپر کمبینه ، مارپیچ کوچک و مارپیچ بزرگ برگزارشد، تیمهای اتریش و ایتالیا به ترتیب رتبه های اول و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: سید جواد صید به عنوان مربی و سرپرست هدایت تیم ملی اسکی روی چمن کشور مان را در این رقابت ها بر عهده داشت .

ساوه شمشکی بیان داشت: ششمین دوره رقابت های اسکی قهرمانی روی چمن جوانان جهان از پنجم مرداد ماه جاری به مدت چهار روز در کشور آلمان با حضور برترین های اسکی روی چمن ۱۰کشور دنیا برگزار شد.

وی یادآورشد: در دوره قبلی این رقابتها که در کشور سویس برگزار شد، سید مرتضی جعفری و مهدی سولقانی از ایران به ترتیب سوم و چهارم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکنون در کشور ۱۰ هزار اسکی باز در رشته ها و گروههای مختلف سنی در ۱۵ استان صاحب اسکی ساماندهی شده اند که ۳۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می دهند.

لازم به یادآوری است سید مرتضی جعفری ، مهدی سولقانی به عنوان اسکی باز و سید جواد صید به عنوان سرمربی تیمهای ملی اسکی روی چمن کشور همگی از استان البرز و کرج هستند.ک/۳

۶۹۴/ ۶۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۴۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.