تیم بسکتبال جوانان ایران بدون علی توفیق عازم مجارستان شد

‘علی توفیق’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مشکلات شخصی، دلیل من برای همراه نشدن تیم بسکتبال جوانان ایران در تورنمنت چهار جانبه مجارستان بود.

وی ادامه داد: با ‘مهمت بسیروویچ’ در خصوص مشکلات کاری خود صحبت کردم و او به همراه مسوولان فدراسیون بسکتبال با غیبت من در سفر به مجارستان موافقت کردند.

مربی تیم بسکتبال جوانان ایران که پیش از این سرمربی این تیم بود، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر ناراحتی اش از این تغییرات، گفت: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و من فقط به خاطر مشکلات شخصی نتوانستم در این سفر همراه تیم جوانان ایران باشم.

وی، برگزاری چنین اردوهایی را برای تیم بسکتبال جوانان کشورمان پیش از مسابقات قهرمانی آسیا مفید دانست.

این تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم های جوانان زیر ۲۰ سال ایران، مجارستان و بلغارستان و تیم زیر ۲۳ سال دانشگاه های مجارستان در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال جوانان ایران برای حضور قدرتمند در مسابقه های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا که مرداد ماه در مغولستان برگزار خواهد شد، آماده می شود.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال جوانان ایران اعزامی به مجارستان از این قرار است:

سعید باقری،‌ صالح فروتن، سجاد مشایخی، سروش دهقانی،‌

ابراهیم بیگی، بهنام یخچالی، وحید دلیرزهان،‌ محمد یزدان پناه،

محمد یوسف وند، علی یارنجفی، میلاد عزیزی، علیرضا رزاقی،

اسماعیل طاهری، رسول مظفری وانانی و کیوان ریاعی.

محمدرضا فدایی نژاد/سرپرست/، مهمت بسیروویچ/مدیر فنی/، مهران حاتمی/سرمربی/، ابوالقاسم کیانی و امیر موزرمی/مربیان/، کریم محمدپور/فیزیوتراپ/، رضا طاهری/مترجم و سخنگوی تیم های ملی/ نیز این تیم را در مجارستان همراهی می کنند.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۳۹۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.