تیم ثامن الحجج خراسان، قهرمان لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های ایران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم هایˈموسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندرانˈ و ˈ ثامن الحجج خراسان رضویˈ روز جمعه برای کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور در حضور بیش از یکهزار نفر از تماشاگر در سالن ورزشی ˈشهید سجودیˈ بابل به مصاف هم رفتند، که تیم ثامن موفق شد با نتیجه ۶ بر۲ تیم فردوسی مازندران را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در دیدار رده بندی مسابقات عصر جمعه تیم ˈباشگاه مقیمی بابلˈ به مصاف تیمˈ فولاد ماهان سپاهان اصفهانˈ رفت و در بازی یک طرفه میهمان خود را با نتیجه ۶ بر۲ شکست داد و مقام سومی این رقابت ها را کسب کرد.

تیم مقیمی بابل در حالی مقام سومی را کسب کرد که برابر تیمˈموسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندرانˈدر مرحله نیمه نهایی به تساوی ۴ بر۴ دست یافته بود اما تیم فرودسی بر اساس شرایط و با رای داوران و قانون جدید، در این مسابقه برنده اعلام شد.

تیمˈ ثامن الحجج(ع) خراسان رضویˈ هم ۷ بر یک تیم ˈفولاد ماهان سپاهان اصفهانˈ را مغلوب کرد و در دیدار نهایی مسابقات حاضر شد.

این مرحله از لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور با حضور تیم های فردوسی مازندران، فولاد ماهان اصفهان، باشگاه مقیمی بابل و ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید سجودی بابل برگزار شد.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور پارسال نیز به میزبانی تیم آسانسور مازندان در ساری برگزار شده بود.ک/۳

ک/۷۳۲۷/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.