تیم فارس قهرمان مسابقات دو ومیدانی دانش آموزان متوسطه دختر کشور شد

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار ایرنا، در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور که در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود، تیم فارس امروز توانست در رشته دوومیدانی با کسب ۵۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

دانش آموزان استان فارس ‘سلوی صفائیان’ در ماده ۱۰۰ متر، ‘زهرا بهمنی’ در ماده ۲۰۰ متر، ‘الناز گیسوی’ در ماده پرش طول و ‘فاطمه رئیسی’ در پنجگانه به مدال طلا دست یافتند.

این دانش آموزان در ماده چهار در ۱۰۰ متر امدادی نیز موفق به کسب مدال طلا شدند.

همچنین تیم های استان تهران با ۳۵ امتیاز، خراسان رضوی با ۳۳ امتیاز، البرز با ۳۲ امتیاز، همدان با ۲۸ امتیاز و تیم شهرستان های استان تهران با ۱۵ امتیاز به ترتیب توانستند مقام های دوم تا ششم را کسب کنند.

در ماده ۴۰۰ متر ‘بیتا حاجیان’ از تهران، در ۱۰۰ متر با مانع’الهه سیفی’ از خراسان رضوی، در پرش ارتفاع ‘ساغر کمال زاده’ از البرز، در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک ‘فاطمه خیاطی’ از همدان، در سه هزار متر ‘سمیه شمسی’ از همدان و در هزار و ۵۰۰ متر ‘هانیه ثمری’ از شهرستان های تهران موفق به کسب مدال طلا شدند.

در پایان مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان مقطع متوسطه سراسر کشور، ‘فاطمه خیاطی’ از استان همدان با کسب دو مدال طلا در ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.

این مسابقات در ماده های ۱۰۰ متر،۲۰۰ متر،۴۰۰ متر،پرش طول،۱۰۰ متر با مانع، چهار در ۱۰۰ متر امدادی، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، سه هزار متر، هزار و ۵۰۰ متر و پنجگانه برگزار شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور با شرکت هزار و ۵۰۰ نفر در مرحله اول تا ۱۱ شهریور ادامه دارد و مرحله دوم این مسابقات با شرکت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز مقطع راهنمایی و متوسطه از ۱۲ شهریور آغاز می شود.

پ/۷۱۴۶/۱۰۱۱ **۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۳۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.