تیم فوتسال بانک مسکن، سکوی قهرمانی را از آن خود نمود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

تیم فوتسال بانک مسکن، سکوی قهرمانی را از آن خود نمود | چاپ |
دوشنبه ۰۸ آبان ساعت ۰۹:۵۷

بینا- تیم فوتسال بانک مسکن در دهمین دوره المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور که با حضور تیم‌های بانک های مسکن، ملی، ملت، رفاه، صادرات، تجارت، کشاورزی، توسعه تعاون، توسعه صادرات و بانک مرکزی، مقام قهرمانی شد.
به گزارش تفسیری بینا، در این دوره از مسابقات که در ۶ رشته ورزشی از ۲۸ مهر ماه تا ۴ آبان ماه در شهرستان بابلسر برگزار شد، تیم فوتسال بانک ملی نتیجه را ۳ بر ۲ iبه تیم فوتسال بانک مسکن واگذار نمود و در جایگاه دوم قرارگرفت.
براساس این گزارش تفسیری، در مسابقات فوتسال دهمین دوره المپیاد ورزشی سیستم بانکی که iبه صورت دوره‌ای و در دو گروه پنج تیمی برگزار شد، از گروه اول تیم‌های بانک ملی و بانک مسکن و از گروه دوم تیم‌های بانک رفاه و بانک صادرات iبه مرحله نیمه نهایی صعود نمودند .
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ، تیم بانک مسکن موفق شد تیم بانک رفاه را که در دوره پیش نیز در همین مرحله نتیجه را iبه تیم بانک مسکن واگذار نموده بود در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب نماید و iبه فینال مسابقات راه یابد. همچنین در بازی دیگر نیز تیم بانک ملی با نتیجه ۲ برصفر بانک صادرات را مغلوب نمود.
این گزارش تفسیری می افزاید: در مسابقه فینال تیم فوتسال بانک ملی نتیجه را ۳ بر ۲ iبه تیم فوتسال بانک مسکن واگذار نمود و تیم بانک مسکن قهرمان دهمین دوره المپیاد سیستم بانکی شد.
این گزارش تفسیری حاکی است، احمد علی حسین دوست از کارکنان بانک مسکن نیز موفق شد در مسابقات دو و میدانی در ماده ۲۰۰۰ متر ، مقام دوم را از آن خود نماید. همچنین تیم ورزشی این بانک توانست رتبه های چهارم بدمینتون و شطرنج را iبه خود اختصاص دهد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.