تیم کردستان قهرمان مسابقات کشتی جام وحدت سنندج شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در وزن ۵۵ کیلوگرم سامان فیضی از کردستان و بهزاد بهروزی راد از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و یونس سرمستی از آذربایجان شرقی و محسن رحمانی از هرسین به مقام سوم رسیدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مجتبی ویسی از هرسین، اصغر عظیمی از لرستان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و مقام سوم نیز به محمد کوخانی از ایلام و صلاح الدین رشیدی از مهاباد رسید.

سعید صالحی از کردستان و حامد رشیدی از کرمانشاه به ترتیب مقام های اول و دوم وزن ۶۶ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند و محمد زارعی از کردستان و محمد جواد میرزائیان از لرستان به مقام سوم همین وزن رسیدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم پیمان محمدی از کردستان اول و رضا شکربیگی دوم شد. در همین وزن علی رحیمی از کرمانشاه و منوچهر یاری از زنجان سوم شدند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم حمید فتحی و فواد طاهرنژادیان هردو از کردستان به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند و انور ژاکتی از مهاباد و امین قلخانی از هرسین به مقام سوم رسیدند.

سعید امیری از هرسین و پیمان صادقی از کردستان مقام های اول و دوم وزن ۹۶ کیلوگرم را از آن خود کردند و فریاد ولیدی پاک از کردستان و علی اصغری از کردستان مقام سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

در نهایت نیز در وزن ۱۲۰ کیلوگرم مجید بهلولی از مهاباد و جعفر شمس از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و یزدان حق شناس از کردستان و یاسر نوروزی از سمنان سوم شدند.

مسابقات کشتی آزاد جام وحدت با شرکت ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم به مدت دو روز در سالن آزادی شهر سنندج به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار شد. ک/۲

۵۷۰**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۹۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.