تیم مرکز استان نباید تا این اندازه غریب باشد/ قبل از زمین خوردن داماش کمک کنند

امید هرندی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت تیم داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: اوضاع تمرینی خوب اما شرایط مالی خراب است. تیم ۸ بازیکن اصلی‌اش را از دست داد، البته مرتضی ابراهیمی‌، علی عشوری‌‎زاده و یکی دو بازیکن دیگر با تیم تمرین می‌کنند اما هنوز با یک بازیکن جدید هم قرارداد نبسته‌ایم و به نفراتی در پست‌های دفاع چپ، هافبک و مهاجم نیاز داریم.

وی افزود: در این مدت برای حل مشکلات داماش، آقای عابدینی زحمات زیادی برای جذب اسپانسر کشیده است. از مسئولان استانی هم تنها الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان پیگیری کارها است و هنوز مسئولان دیگر حرکت خاصی انجام نداده‌اند. داماش متعلق به شهر رشت مرکز استان گیلان است و نباید تا این اندازه غریب باشد.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه تیمش در این مدت تنها تمرین می‌کند، ادامه داد: تیم داماش لیگ برتری است اما امروز امکانات تیم‌های دسته سومی را هم ندارد. از مسئولان استان خصوصا استاندارمان که فردی ورزش دوست و در گذشته ورزشکار بوده، می‌خواهم به کمک باشگاه بیاید زیرا امیر عابدینی نمی‌تواند به تنهایی مشکلات موجود را برطرف کند.

هرندی تاکید کرد: اکثر بازیکنان با داماش قرارداد دارند و اگر مانند آبشک بخواهند جدا شوند، باید پول دریافت رضایت نامه را پرداخت کنند زیرا به همه آنها احتیاج داریم. گرچه امروز ۸۰ درصد نفرات حاضر در تمرینات، نفرات امید هستند اما عقب نبوده و نگران هم نیستیم زیرا فوتبالیست‌های بزرگ هم از یک روز کارشان را شروع کردند و این بچه‌ها هم آینده درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان با آقای عابدینی مشکل دارند، آن را بصورت مستقیم بیان کنند، خاطرنشان کرد: شهر دورود که نصف رشت هم نیست، با حمایت شهرداری مشکلاتش تا حدودی برطرف شد زیرا شهردار آنجا ۵-۶ میلیارد به باشگاه پرداخت کرد. در شهرهای اطراف رشت هم شهرداری‌ها تیمداری می‌کنند اما نمی‌دانم چرا مسئولان استانداری یا شهرداری برای حل مشکلات باشگاه داماش، کمکی مالی به باشگاه نمی‌کنند.

سرمربی تیم داماش گیلان در پایان با تاکید بر حضور قطعی این تیم در لیگ دوازدهم گفت: مسئولان امروز و پیش از اینکه تیم به زمین بخورد، به باشگاه کمک کنند. داماش تیم خوبی است و قطعا در لیگ دوازدهم می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند، به شرط اینکه مسئولان در شرایط حساس فعلی باشگاه و امیر عابدینی را تنها نگذاشته و برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.