تیم ملی بسکتبال نوجوانان به مصاف گرجستان و آذربایجان می‌رود

۰۹ام بهمن ،

1236544.JPG

تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در یک تورنمنت بین‌المللی با حضور تیم‌هایی از گرجستان و آذربایجان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون بسکتبال ایران به مناسبت دهه مبارک فجر، تورنمنت بین‌المللی در شهرستان سراب برگزار می‌کند که تیم ملی نوجوانان ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان سال آینده قهرمانی غرب‌آسیا و قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، فدراسیون بسکتبال از هجدهم تا بیست و یکم بهمن تورنمتی چهارجانبه برگزار خواهد کرد که علاوه بر ملی پوشان نوجوان، دو تیم از گرجستان و آذربایجان و منتخب سراب نیز در آن حضور دارند.

برزین بابان، علی محمدزاده، ابوالفضل سیدی، کامیار صادق‌زاده، مبین شیخی، علی نصیری، علیرضا بدیع‌الزمانی، بهزاد عزیزی، بهروز رازقیان، میلاد یوسفی، احمد قاطع و امین تودع زارع؛ نوجوانانی می باشند که به اردوی تیم ملی برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند.

این بازیکنان زیر نظر علی توفیق سرمربی و رضا محمدی‌منش مربی و داود پورکاوه و شهریار کریمی کمک مربی، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

دعوت شدگان باید رأس ساعت ۱۶، پنجشنبه ۱۲ بهمن در سالن بسکتبال آزادی خود را به اسدالله لارودی سرپرست تیم معرفی کنند و صبح روز ۱۷ بهمن ماه نیز برای حضور در این مسابقات راهی شهرستان سراب شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.