تیم ملی فوتبال زیر۱۷ سال یک- تیم پیمان ویژن تهران صفر

۱۰اردیبهشت،

پیروزی تیم ملی نوجوانان زیر۱۷ سال در یک بازی دوستانه

تیم ملی نوجوانان زیر۱۷ سال در یک بازی دوستانه در زمین شماره ۲ آکادمی ملی فوتبال توانست یک بر صفر تیم پیمان ویژن تهران را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، نادرعزت اللهی مربی تیم ملی زیر۱۷ سال دربارهٔ آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات تیم ملی زیر۱۷ سال پیگیری می گردد و ما اردویمان را تا فردا ظهر برگزار می کنیم. در این اردو سه بازی دوستانه برنامه ریزی شده بود که دو بازی آن را انجام دادیم.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل تیم بزرگسالان سایپا ۴ بر دو تیم ملی زیر۱۷ سال را شکست داد و در بازی دیروز تیم ملی زیر۱۷ سال توانست یک بر صفر تیم بزرگسالان پیمان ویژن تهران را شکست دهد. گل ایران را رضا جعفری به ثمر رساند.

مربی تیم ملی زیر۱۷ سال ادامه داد: امروز ساعت ۱۷ یک بازی دوستانه با تیم امید پیکان در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی داریم و فردا از ساعت ۱۰ تا ۱۲ آخرین اردوی تیم ملی زیر۱۷ سال برگزار می گردد.

عزت اللهی در پایان گفت: اردوی بعدی ما پیش از حضور در امارات برگزار می گردد و تیم ملی زیر۱۷ سال ۱۸ اردیبهشت به امارات که میزبان جام جهانی نوجوانان است. قرار است در این اردوها دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر۱۷ امارات در دوبی داشته باشیم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.