تیم ملی فوتسال فردا iبه بانکوک می‌رود/ ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان در جام جهانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

arash khamooshi (29 of 30).jpg

رییس کمیته فوتسال از ممنوع‌المصاحبه شدن مجدد ملی‌پوشان در جام جهانی خبر داد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی تایلند توضیح داد: ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه iبه سوی یکی از کشورهای امارات یا قطر پرواز می‌کنیم و پس از آن iبه طرف تایلند می‌رویم، سپس ساعت ۱۸ روز دوشنبه وارد بانکوک می‌شویم و پس از مستقر شدن در هتل هیلتون بازیکنان استراحت خواهند نمود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز پس از انجام تمرین سبک صبحگاهی یک بازی تدارکاتی را ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در استادیوم هامارک با استرالیا و پشت درهای بسته انجام می‌دهیم. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز روال معمول تمرین‌ها پیگیری می‌شود و پس از آن آماده بازی با اسپانیا در روز جمعه می‌شویم.

رییس کمیته فوتسال همچنین درباره حضور ابراهیم‌زاده و انصاری فرد در تمرین شنبه iبه ایسنا گفت: ابراهیم‌زاده خودش از مربیان فوتسال است و از این رشته iبه فوتبال آمده است. او دانش فنی بالایی دارد و فوتسال را خوب می‌فهمد. مطمئنا اگر در این رشته می‌ماند بسیار مفید واقع می‌شد. البته این حضور از پیش پیش‌بینی نشده بود و او سرزده iبه تمرین آمد. آقای انصاری فرد را نیز از پیش دعوت نموده بودیم و دعوت ما را لبیک گفتند و در تمرین شرکت نمودند. صحبت‌هایش هم بسیار خوب و مفید بود. iبه هر حال همه مربیان باور دارند و می‌گویند که بازیکنان زحمت خودشان را کشیده‌اند و امیدوار می باشند.

ترابیان همچنین درباره هماهنگ شدن علی صانعی و خسوس کاندلاس در کادر فنی اظهار نمود: چون این دو مربی آدم‌های آکادمیک می باشند و آن‌هایی که این ویژگی‌ را دارند، همدیگر را خوب می‌فهمند و رعایت می‌کنند. این سبب می‌شود که ما متوجه شویم که در انتخاب‌مان اشتباه نکرده‌ایم. خسوس مربی بسیار بی‌حاشیه و دنبال کار است. ما همچنین بدنساز و مربی دروازه‌بان عالی داریم و در کل کادر فنی بی‌نقص است و ما از آن‌ها راضی هستیم. آقای رضایی پزشک تیم هم همه کمک‌ها را iبه تیم نموده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.