تیم ملی نوجوانان امروز سفید پوش است / امیرنصر آزادانی به بازی با ایتالیا هم نمی رسد

۲۲م دیماه ،

تیم ملی نوجوانان ایران به مصاف ایتالیا می رود؛

علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ترکیب تیم ملی نوجوانان را در بازی مقابل تیم ملی زیر۱۸ سال ایتالیا مشخص کرد.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، دوستی مهر ترکیب تیم ملی نوجوانان را به این ترتیب اعلام کرد:

مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، علی قاسمی، مصطفی هاشمی، یوسف سیدی، علی نوری، آرمین سبحانی، محمدرضا کاوه، امیر محمد مظلوم، مرتضی کاسب زاده

تیم های ملی نوجوانان ایران و ایتالیا امروز ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم می روند تا تکلیف تیمهایی که برای کسب مقام پنجم بازی خواهند کرد مشخص شود. ایران در صورت برد به برنده بازی چک – اسلوونی برای کسب مقام ششم و در صورت باخت به بازنده بازی چک- اسلوونی برای کسب مقام هفتم برخورد خواهد کرد.

امروز تیم ملی ایران سفید می پوشد و ایتالیایی ها با پیراهن و شورت و جوراب آبی به میدان می آیند.

سعید عزت اللهی و محمد بازاج محرومان بازی ایران و ایتالیا

کمیته برگزاری رقابتهای جام جهانی کوچک در نامه ای به داود پرهیزکاری، سرپرست تیم ملی نوجوانان اسامی محرومان دیدار تیم های ایران و ایتالیا را اعلام کرد. از ایران سعید عزت اللهی و محمد بازاج سه اخطاره می باشند و امروز نمی توانند بازی کنند.

همچنین امیرحسین کریمی و امیر محمد مظلوم هم دو اخطار دارند.

تیم ایتالیا بازیکن سه اخطاره و محروم ندارد اما دو بازیکن آنها به سبب مصدومیت به بازی امروز نمی رسند.

امیرنصر آزادانی به بازی با ایتالیا هم نمی رسد

با اعلام پزشکان تیم ملی نوجوانان، ایران تنها تیمی است که سرماخورده ندارد.

حسین ترکمانی فیزیوتراپ تیم ملی نوجوانان دربارهٔ آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی گفت: مصدوم آنچنانی نداریم و تنها امیرنصر آزادانی است که با توجه به مصدومیتی که در بازی با ترکیه از ناحیه عضله چهارسر ران برایش پیش آمد به بازی مقابل ایتالیا نمی رسد و فکر کنم به بازی دو روز بعد نخواهد رسید. دیروز هم وضعیت همه بازیکنان را پس از بازی سنگین مقابل فنلاند بررسی کردیم و خوشبختانه مصدوم آنچنانی وجود نداشت و بعضی بازیکنان با مصدومیت های جزئی و کوچک مواجه بودند که ریکاوری شدند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.