تیم ملی کار خود را با پیروزی آغاز کرد

۰۳م آذر ،

در اولین مبارزه از اولین روز شانزدهمین دوره مسابقات تکواندو جام جهانی در آروبا تیم ملی کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۵ از سد تیم دومینیکن گذشت

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو به صورت رسمی امروز جمعه سوم آذر ماه از ساعت:۱۵ ۱۰ صبح به وقت محلی در شهر “سانتاکروز” واقع در آمریکای جنوبی آغاز و تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در ساعت ۱۵:۱۰ به وقت محلی (:۱۰۲۳ به وقت تهران) به مصاف تیم دومینیکن رفت.

در این دیدار هوگو پوشان ایرانی با نتیجه ۲۵ بر ۵ از سد تیم ملی دومینیکن گذشت و در دومین دیدار خود امروز (شنبه)به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.

گفتنی است که تیم روسیه با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ مغلوب تیم دومینیکین شده است. گروه بندی تیم ها به شرح زیر می باشد:

گروه اول:ایران ، روسیه ، دومینیکن

گروه دوم:کره ،مصر،امریکا

گروه سوم:اسپانیا ،ونزوئلا،برزیل

گروه چهارم:آروبا،چین تایپه،ازبکستان،چین   (یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان نمایندگان کشورمان و(فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی ممتازنیوز مربی، علی محمد بسحاق مربی بدنساز، هادی ساعی مدیر فنی وغلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست) ترکیب تیم ملی را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذرماه آغاز و فینال این رقابتها و همچنین مراسم اهدای جوایز نیز روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به (وقت محلی) برگزار می گردد./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.