تیم کومیته ایران یک گام تا فینال رقابتهای جهانی فاصله دارد

۰۳م آذر ،

تیم کومیته ایران مسابقات جهانی کاراته در پاریس فرانسه موفق شد در یک مسابقه دیدنی از سد صربستان، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۰۸ بگذرد و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، امروز جمعه و در سومین روز از بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان تیم ملی کشورمان که در گام اول مقابل ماداگاسکار صاحب پیروزی شده بود، در گام دوم موفق شد عربستان سعودی با نتیجه ۳ بر صفر را شکست دهد و به مرحله بعدی برود. حریف تیم ایران در این مرحله اسلوونی بود که چاره ای جز شکست ۲ بر یک برابر نمایندگان کشورمان پیدا نکرد.

تیم ایران پس از این برد، در گام بعدی مقابل تیم بلند قامت و قدرتی صربستان، مدافع عنوان قهرمانی جهان صف آرایی کرد که حاصل این تقابل پیروزی ۳ بر یک برای کاراته کاهای شایسته کشورمان بود.

در این مبارزه، ابتدا ذبیح الله پورشیب به روی تاتامی رفت و در حالی که ۵ بر صفر ز حریف پیش بود بواسطه هانسوکو شدن کاراته کای صرب نتیجه ۸ بر صفر به نفع پورشیب ثبت شد.مازیار الهامی دومین یار تیم ایران بود. در این مبارزه در حالی که تا ۱۵ ثانیه به اتمام مبارزه الهامی از حریف ۲ بر یک پیش بود، هانسوکو شد تا این مبارزه ۸ بر صفر به نفع صربستان اعلام شود. در مبارزه سوم سعید فرخی با نتیجه ۳ بر صفر کاراته کای صرب را شکست داد. ابراهیم حسن بیگی نماینده چهارم تیم ما بود که در یک مبارزه یک طرفه توانست حریفش را ۵ بر صفر شکست دهد تا مبارزه پنجم به علی فداکار نرسد.

تیم ایران برای رسیدن به فینال باید با برنده الجزایر و ترکیه دیدار کند.

در کومیته تیمی بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاربس فرانسه ۶۰ تیم حضور دارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.