تیم کوک: پاییز منتظر یک سورپرایز باشید

۲۴اردیبهشت، آی تی ایران – به این زودی ‌ها منتظر محصول تازهی از اپل نباشید اما به نقل از اپل انتظار یک سورپرایز را برای پاییز امسال یا ابتدای سال آینده داشته باشید.

بعد از ارایه گالاکسی اس ۴ که فشارها روی آیفون را بسیار افزایش داده شایعاتی بود که اپل قصد دارد آیفون تازهش را زودتر از موعد مقرر ارایه کند حتی در تابستان امسال اما اپل اعلام کرده محصول تازه را تا پایان امسال یا سال آینده ارایه نمی‌کند.

تیم کوک در این زمینه گفته است که تیم‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری ما به شدت مشغول کارند و برای پاییز امسال و سال آینده سورپرایزهایی را در نظر گرفته‌ایم.

احتمالا یکی از این سورپرایزها ساعت هوشمند اپل ( آی واچ) خواهد بود و یا ممکن است تلویزیون پرسروصدای اپل بالاخره معرفی شود.

به دنبال اپل ، گوگل، ال جی و سامسونگ هم اعلام کرده‌اند روی ساعت هوشمند مشغول به کارند.

بسیاری طی ماه‌های اخیر از افت قیمت سهام و کاهش قدرت اپل سخن می‌گویند اما به نقل از تحلیل‌گران اپل همچنان یک قدرت بلامنازع در بازار است.

پروفسور لیزوس هرکولس از مدرسه اقتصاد وارویک می‌گوید: آنچه بسیاری فراموش می‌کنند این است که اپل هم اکنون ۱۳۷ میلیارد دلار نقد و انبوهی سرمایه دیگر در اختیار دارد و به سادگی‌ می‌تواند هر تکنولوژی را خریداری کند و در هر صنعتی یک رقیب ایجاد شود. با این حال همه چیز بستگی به مدیریت اپل دارد که چگونه بخواهند از این سرمایه خود برای رقابت استفاده کنند. فعلا که محصول آن‌ها در مقایسه با رقیبشان عقب‌تر است.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.