ثامن به دیدار شهرداری تبریز می رود

علی حیات پور مسئول برگزاری مسابقات هندبال در گفتگو با

افزود: بیست و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال از روز شنبه اول مهر آغاز می شود و تیم های شرکت کننده به مصاف هم می روند. وی تصریح کرد: در نخستین هفته از این مسابقات فقط یک دیدار برگزار می شود و در ان شهرداری تبریز میزبان ثامن الجح سبزوار است.

حیات پور در ادامه گفت: تیم اعتماد ایرانیان مشهد به دلیل ادغام اسپانسرها بیش از هفته دوم به این مسابقات می آید و در نتیجه دیدار این تیم با نیروی زمینی به تعویق می افتد و تیم شهرداری کرمان به دلیل حاضر نشدن تیم فولاد اکسین خوزستان استراحت می کند فولاد سپاهان مبارکه اصفهان نیز هفته نسخت بازی نمی کند و مس هم به دلیل جایگزین شدن مدیر عامل جدید با قدیم این هفته بازی نمی کند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه از تیم های ذوب آهن و فولاد  تاکنون خبری نشده است و احتمال دارد نتواند در لیگ سال ۹۱ حضور داشته باشند.

حیات پور گفت: برای حضور این تیم خیلی تلاش کنیم و از مهلت قانونی آن ۱۵ مهر هم خیلی گذشته است و هدف مان این بود که بتوانیم تیم هایی که قدیمی هستند بتوانند در این رقابت ها باشند.

وی اضافه کرد: رقابتهای لیگ برتر هندبال بصورت هفتگی برگزار خواهد شد و به دلیل بخش از سیما این مسابقات ملی روزهای جمعه و شنبه هر هفته صورت می گیرد.

حیات پور یاد آور شد: لیگ برتر هندبال کشورمان حرفه ای نیست و حتی برخی تیم ها سالن اختصاص ندارند و یا از مشکل مالی رنج می برند.

وی گفت: در همین رقابتها (لیگ برتر) اگر برخی تیم ها نتوانستند حضور پیدا کنند به خاطر مشکل مالی و نداشتن اسپانسر بوده است و خود این معضل به تیم ها ضربه می زند.

حیات پور اضافه کرد: زمانی که تیم ها از نظر تامین منابع مالی در مظیقه نباشند و امکانات کافی داشته باشند زودتر ثبت نام می کنند و برنامه مسابقات نیز به هم نمی ریزد و بی نظمی ایجاد نمی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هندبال کشورمان بازیکنان خوب و استعدادی در اختیار دارند که می توانند در آینده جز افتخارات باشند و واقعا حیف است که وجود مشکل مالی در بازیها انها تاثیر بگذارد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.