ثبت‌نام آزمون آیلتس آغاز شد/ افزایش تعداد برگزاری آزمون‌ها

۰۴ تیرماه ۱۳،

ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از امروز سه‌شنبه چهارم تیر ماه آغاز شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز آغاز شد و تا روز شنبه هشتم تیر ماه ادامه دارد، بنابراین متقاضیان می‌توانند از امروز به پایگاه اینترنتی ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی در مورد زمان برگزاری این دو آزمون، گفت: آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال در روز شنبه پنجم مرداد ماه به صورت همزمان برگزار می‌شود که ثبت‌نام شدگان باید جهت آزمون خود به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳ مراجعه کنند.

اقبالی در خصوص افزایش آزمون‌های آیلتس، گفت: دانشگاه آزاد توانسته با توجه به تقاضاهای فراوان جهت شرکت در این آزمون تعداد آزمون‌های خود را از دو آزمون در ماه، به سه آزمون افزایش دهد.

وی درخصوص متقاضیانی که در آزمون خود بعد از ثبت‌نام، به هر سببی امکان شرکت پیدا نمی‌کنند، گفت: امکان انتقال آزمون آیلتس به آزمون‌های آینده امکان‌پذیر نیست، بنابراین متقاضیان باید در موعد مقرر برای شرکت در آزمون حضور به هم رسانند.

رییس مرکز آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج، گفت: نتایج آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه از طریق پایگاه اینترنتی results.ielts.org خواهد بود که شرکت کنندگان می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت آزمون خود به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین، متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.