ثبت‌نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد

۱۴اردیبهشت،

14-471.jpg

ثبت‌نام آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: متقاضیان ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس می‌توانند تا روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی آیلتس به نشانی ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام آنلاین خود در این آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد مجری رسمی IELTS در ایران است، گفت: آزمون این دوره در دو بخش آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود که علاقه‌مندان باید با توجه به نیاز خود در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در روز شنبه ۲۵ مِی ۲۰۲۴ (۴ خرداد ماه سال جاری)، اظهارکرد: آزمون مصاحبه در فاصله زمانی از یک هفته قبل تا یک هفته بعد از آزمون کتبی برگزار می‌شود که زمان دقیق آن به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج آزمون آیلتس دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، البته متقاضیان جهت دریافت کارنامه خود می‌توانند پس از اعلام نتایج به نشانی تهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان شهید امیرپابرجا، بلوار آیینه، نبش بن بست گل یخ، پلاک ۱۶، طبقه یک، واحد ۱۰۱ مراجعه کنند.

وی در پایان پیشنهاد کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.