ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی پیام نور آغاز شد

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: ثبت نام این آزمون تا ۱۸ مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به سایر مراحل برگزاری این آزمون اظهار کرد: داوطلبان پس از ثبت نام از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی مهلت دارند.

توکلی با بیان اینکه آزمون فراگیر کارشناسی امسال ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نتایج نهایی این آزمون نیز بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از تغییرات این آزمون نسبت به دوره‌های گذشته گفت: در این دوره از آزمون علاوه بر فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند ثبت نام کنند و در صورت قبولی از مهر ۹۲ دوره تحصیلی آنها آغاز خواهد شد. به عبارت دیگر امسال یک دوره آزمون برای دو دوره پذیرش برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون بر روی سایت سازمان سنجش اظهار کرد: ‌در این دفترچه شرایط ثبت نام، شرایط برگزاری، شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی، رشته‌های تحصیلی و منابع درسی آزمون منتشر شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند گفت: مبلغ ثبت نامی نیز ۶۵ هزار تومان تعیین شده که داوطلبان می‌توانند با استفاده از کارت‌های اینترنتی عضو شتاب این هزینه را پرداخت کنند.


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.