ثبت‌نام از تمامی متقاضیان مسکن ویژه/ ساخت ۴ هزار واحد در منطقه ۲۲ تهران

تقی رضایی در گفتگو با مهر با اشاره به شروع واریز پول برای ثبت نام مسکن مهر شهرتهران از امروز، اظهار داشت: ساخت ۴ هزار واحد مسکن ویژه در منطقه تهرانسر آغاز شده است و در مرحله اول متقاضی باید ۲۰ میلیون تومان به حساب اعلام شده واریز کند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران، افزود: مساحت غیرمفید هریک از این واحدها ۱۴۵ مترمربع و مساحت مفید آن ۱۰۵متر است همچنین این واحدها بصورت دو خوابه ساخته می شوند.

وی با اشاره به قیمت نسبتا بالای این واحدها در مقایسه با مسکن مهر ۹۹ ساله، بیان کرد: قیمت ساخت به اضافه ۳۰ درصد قیمت کارشناسی زمین از متقاضی دریافت می شود ضمن آنکه به این واحدها وامی هم تعلق نمی گیرد بنابراین تنها متقاضیانی که پول بیشتری دارند می توانند این واحدها را دریافت کنند.

رضایی تصریح کرد: برای آن دسته از متقاضیانی که توانایی پرداخت این پول را ندارند مسکن مهر در پرند و پردیس ساخته شده است که حداکثر با ۲۰ میلیون تومان می توانند صاحب خانه شوند

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران به ساخت مسکن ویژه در نقاط دیگر تهران اشاره کرد و گفت: ساخت ۴ هزار واحد دیگر در منطقه ۲۲ تهران در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر در مرحله مشاوره و طراحی است و پس از ثبت نام مسکن مهر تهرانسر، آغاز می شود.

وی با بیان اینکه از تمامی متقاضیان، ثبت نام می شود، اظهار داشت: محدودیتی در ثبت نام متقاضیان نیست و تمامی مراجعه کنندگان برای مسکن مهر شهر تهران می توانند در این پروژه ثبت نام کنند.

رضایی با رد شایعاتی مبنی بر واگذاری مسکن مهر ۹۹ ساله در پرند به مجردها، گفت: هیچ ابلاغیه ای برای واگذاری واحدهای مسکن مهر به مجردها وجود ندارد و این موضوع تکذیب می شود.

گفتنی است؛ ثبت نام مسکن مهر شهرتهران از طریق سایت Tehran.maskanmehr.net انجام می گیرد و متقاضیان باید شرایطی که در شیوه نامه ثبت نام مسکن ویژه اعلام شده، داشته باشند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.