ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات نظام پزشکی ۵ دی آغاز می‌شود

۲ م دیماه ،
ممتاز نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی از آغاز ثبت نام از نامزدهای هیئت‌های مدیره‌ این سازمان در شهرهای مختلف از ۵ دی خبر داد.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با فارس،افزود: انتخابات نظام پزشکی طبق جدول برنامه زمان بندی در روز ۴ اسفند برگزار می‌شود. تمام مراحل طبق برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی در روند اجرای این انتخابات وجود ندارد.

وی گفت: این انتخابات در بیش از ۱۱۰ شهر کشور برگزار می‌شود و نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در تمام شهرستانها انتخاب شده‌اند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام از داوطلبان انتخاب در هیئت مدیره‌های نظام پزشکی شهرستانها از ۵ دی آغاز می گردد و وزارت بهداشت موظف است طی روزهای ۲۸ تا ۴ دی اطلاعیه ثبت نام این انتخابات را در یکی از روزنامه‌های کشور منتشر کند.

هاشم زهی ادامه داد: سوء تفاهمی که بین وزارت بهداشت به عنوان مسئول اجرای این انتخابات و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی بود پس از برگزاری جلسه‌ای بر طرف شود و مسئولان وزارت بهداشت،ریاست اینجانب را به عنوان رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی رسماً اعلام کردند.

به گفته وی ریاست ستاد اجرایی انتخابات نطام پزشکی به عهده حسن امامی رضوی، معاون درمان وزیر بهداشت است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.