ثبت‌نام سواری های فرسوده تا ۱۷ آذر تمدید شد

۱۳م آذر ،

ثبت‌نام سواری های فرسوده تا ۱۷ آذر تمدید شد

معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت گفت: مالکان خودروهای سواری تا ۷ آذر، وانت‌بارها و مینی‌بوس‌ها تا ۲۴ آذر ماه فرصت دارند تا با شرکت در طرح ویژه از حداکثر کمک‌های دولت بهره‌مند شوند.

به نقل از فارس، امیررضا رجبی اظهار داشت: در طرح ویژه نقدی ثبت‌نام از خودروهای سواری شخصی که در قالب این طرح از خودروهای مدل ۵۶ تا ۷۰ ثبت‌نام می‌شود.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام از خودروهای سواری در این طرح تا ۱۷ آذرماه تمدید شده است گفت: کسانی که در مدت تعیین شده ثبت‌نام خود را انجام دهند از حداکثر گواهی ارزش اسقاط که ۱٫۵ میلیون تومان است برخوردار می‌شوند.
معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت ادامه داد: با توجه به استقبال مردم از اجرای این طرح وانت‌ها و مینی‌بوس‌های فرسوده هم به طرح ویژه نقدی اسقاط خودروهای فرسوده اضافه شد.
رجبی افزود: کلیه مینی‌بوس‌های مدل ۷۵ و پایین‌تر در صورت ثبت‌نام و اسقاط از حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برخوردار می‌شوند.
به گفته وی همچنین کلیه وانت‌های یک تن و پایین‌تر در صورت ثبت‌نام و اسقاط از حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ ۱۰میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.
معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت گفت: به وانت‌های مدل ۵۴ و پایین‌تر که بالای یک تن می باشند مبلغ ۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان، مدل‌های ۵۵ تا ۵۸ مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل‌های ۵۹ تا ۶۲ مبلغ ۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان، مدل ۶۳و۶۴ مبلغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان و به وانت‌های بالای یک تن مدل ۶۵ تا ۷۶ مبلغ ۲میلیون تومان گواهی ارزش اسقاط پرداخت می‌شود.
رجبی تصریح کرد: باتوجه به آغاز اسقاط خودروهای فرسوده وانت از ابتدای هفته جاری، ثبت‌نام وانت‌های فرسوده تا ۲۴ آذر ماه تمدید می‌شود.
به گفته وی کلیه متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده سواری و وانت می‌بایست حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به تحویل خودرو فرسوده خود و ثبت‌ روند پذیرش در مراکز اسقاط مربوطه اقدام کنند در غیر این صورت مبلغ ارزش گواهی اسقاط مبنای مدل خودرو به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
معاون نوسازی ناوگان ستاد سوخت تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌ نام می‌توانند با مراجعه به مراکز اسقاط در سراسر کشور و دفاتر مجاز مراکز اسقاط که آدرس آنها در پایگاه اینترنتی www.nosazinavgan.ir وجود دارد، مراجعه کنند.

دوشنبه ۱۳ آذر   ۱۵:۴۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.