ثبت‌نام کنکور ۹۲ آغاز شد

۱۶م آذر ،

erfan-7-9.jpg

ثبت‌نام اینترنتی کنکور سراسری سال ۹۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور آغاز شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین کنکور سراسری از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

داوطلبان برای انجام ثبت‌نام در آزمون سراسری ۹۲ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ آذر ماه مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام کنکور منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org امکان‌پذیر است، بنابراین داوطلبان باید به یکی از سه روش پرداخت اینترنتی، مراجعه به دفاتر پستی و مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز (ATM)‌بانک صادرات ایران و دریافت کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی، در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود، بنابراین هیچ داوطلبی نمی‌تواند به صورت همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کند.

هر داوطلب با هر کارت اعتباری فقط یکبار امکان ثبت‌نام دارد، چراکه پس از پایان مراحل ثبت‌نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری، کارت ثبت‌نامی سوخته و داوطلب مجوز ثبت‌نام مجدد را ندارد، همچنین داوطلب تنها یکبار می‌تواند نسبت به ویرایش یا اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.