ثبت اطلاعات بیش از ۵ هزار پایگاه فراغتی در پورتال اوقات فراغت

۲۱ آبان ،

10-261.jpg

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان آمار کارکردی پورتال جامع اوقات فراغت تا پایان مهرماه سال جاری را اعلام کرد.

وحید موسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تا اوایل آبان ماه سال جاری بیش از ۵ هزار پایگاه فراغتی، اطلاعات خود را در پورتال جامع اوقات فراغت ثبت کرده‌اند.

وی اعلام کرد: بیشترین پایگاه‌های فعال ثبت شده در پورتال جامع اوقات فراغت به ترتیب مربوط به وزارت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی است.

موسی زاده ادامه داد: بیشترین برنامه‌های ثبت شده در پورتال جامع اوقات فراغت نیز به ترتیب مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر است.

مدیر کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در مورد بیشترین شرکت کنندگان استانی ثبت شده در پورتال جامع اوقات فراغت، گفت: از نظر استانی، استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بیشترین شرکت کنندگان ثبت شده در پورتال جامع اوقات فراغت را داشته‌اند.

وی همچنین در مورد فعالترین پایگاه‌های استانی افزود: پایگاه‌های استان‌های مازندران، خراسان شمالی و همدان فعالترین پایگاه‌هایی می باشند که اطلاعات خود را تا پایان مهرماه سال جاری در پورتال جامع اوقات فراغت ثبت کرده‌اند.

موسی زاده در پایان در مورد صفحاتی از پورتال جامع اوقات فراغت که هنوز تشکیل و تکمیل نشده است، گفت: بعضی از صفحات پورتال در حال ساخت می‌باشند و مجری طرح به مرور وقت ساخت این صفحات را کامل می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.