ثبت بیش از ۵۰۰ پیام شهروندی درسانه ۱۸۸۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرسامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۱۶ از ثبت بیش از ۵۰۰ پیام شهروندی در سال خبر داد.

نادر ده دله درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه ۱۸۸۸ به منظور توسعه و تعمیق نظارت شهروندان بر عملکرد مدیران شهری است گفت: در راستای ایجاد بستری آسان برای ارتباط مدیران شهرداری و شهروندان و شناسایی کاستی ها و نیازمندی های شهروندان و تدبیری لازم برای بر طرف کردن کاستی ها نسبت به ارتقاء توانایی سازمان برای بهبود مستمر، سامانه ۱۸۸۸ پیام شهروندان منطقه را دریافت می کند.
وی در ادامه اظهار کرد: در سال جاری حدود ۵۰۷ پیام مردمی دریافت شده که بیشترین پیام ها مربوط به حوزه  معاونت حمل ونقل و ترافیک با ۳۸ درصد است.
ده دله به ارتقاء سطح کیفی سامانه ۱۸۸۸ منطقه اشاره کرد و افزود: طی ارزیابی صورت گرفته عملکرد این سامانه در بین مناطق ۲۲ گانه به رتبه بسیار خوب رسیده است.
وی با بیان اینکه تماس های صورت گرفته ممکن است تازه و یا مربوط به پیگیری تماس های قبل باشد، اظهار کرد: علاوه بر این، بخشی از تماس ها به منظور دریافت راهنمایی و ارشاد  صورت می گیرد.
ده دله تصریح کرد: تعدادی از پیام های مردمی که در خصوص موضوعات شهر سازی و اجرای احکام از سال ۱۳۸۸ بلاتکلیف باقی مانده بود نیز در چهار ماه سال جاری تعیین تکلیف شد.
وی اظهار داشت: از کل پیام های مردمی حدود ۴۲۷ تماس مردمی با ۱۸۸۸ با هدف انتقاد و پیشنهاد و ۸۰ تماس مردمی با هدف تقدیر و تشکر صورت گرفته است.
ده دله در پایان خاطر نشان کرد: بیشترین انتقادات با ۱۹ درصد مربوط به کمبود و تأخیر وسایل حمل و نقل عمومی و بیشترین تقدیر و تشکر با ۲۰ درصد مربوط به نظافت شهری بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.