ثبت خیابانی در بسطام شاهرود به نام “داود میرباقری”

۱۱اردیبهشت،

همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) خیابانی در بسطام شهرستان شاهرود توسط شهردار این شهر به نام داود میرباقری ثبت شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دقایقی پیش در بسطام شهرستان شاهرود شهردار این منطقه به سبب فعالیت های گسترده هنری داود میرباقری در ساخت مجموعه های تلویزیونی در این منطقه، برای قدردانی از این هنرمند یکی از خیابان های اصلی بسطام را به نام “داود میرباقری” ثبت کرد.

این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان واعضای شورای شهر شاهرود برگزار شد، داود میرباقری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: از اتفاقی که افتاده بسیار خرسندم و از مردم شاهرود و بسطام تشکر می کنم که چنین لطفی را در حق من کردند.
وی ادامه داد: مردم ایران همیشه نشان داده اند که به هنرمندان اهمیت می دهند و احترام می گذارند و من از این بابت تنها چیزی که می توانم بگویم اینکه خوشحالم.
میرباقری در خصوص ساخت سریال “سلمان فارسی” اظهار امیدواری کرد: امیدوارم همکاری های لازم برای ساخت سریال “سلمان فارسی” انجام شود چرا که لازم است این مجموعه با دقت بسیاری ساخته شود.

گفتنی است، مجموعه “یلدا” به کارگردانی حسین میرباقری اولین سریال مناسبتی مرکز سیمافیلم است که با مضمون احیای سنت تعزیه خوانی، دهه آخر ماه صفر در دوازده قسمت از شبکه اول سیما پخش شد . این سریال در راستای سیاست های مرکز سیمافیلم مبنی بر تمرکز زدایی از پایتخت و پرداختن به فرهنگ و سنن سایر شهرها در شهرستان های شاهررود و بسطام مقابل دوربین رفت.

همچنین،داوود میرباقری متولد شاهرود است و بخش هایی از سریال «مختارنامه» را نیز در این شهر فیلمبرداری کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    سلام خبر جالبی بود لطفا اخبار جدید از داود میرباقری رو حتما بزارید من یکی از طرفدارای ایشونم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.