ثبت رکورد تولید در کارخانه ورق خودرو

ثبت رکورد تولید در کارخانه ورق خودرو

ثبت رکورد تولید در کارخانه ورق خودرو

ممتازنیوز: بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه در چهارمحال و بختیاری رکورد جدید تولید را ثبت کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: پس از ماه ها تلاش و کوشش، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با رفع بسیاری از موانع و چالش های ناشی از بحران اقتصادی و تحریم ها، این کارخانه رکورد تولید هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه را در روز ثبت کرد.
رحمان کرمی افزود: قبل از این روزانه ۷۰۰ تا هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در این کارخانه تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شد.
کرمی گفت: ‌این موفقیت علاوه بر بی نیاز کردن کشور به خرید این محصول از شرکت های خارجی از خروج روزانه سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معادل یک میلیون و ۵۵۰ هزار دلار ارز پیشگیری کرد و نیاز صنایع بزرگ کشور به خصوص خودروسازی از جمله سایپا و ایران خودرو را تامین کرد.
وی گفت: شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با اتکاء به توان نیروهای بومی و جوانان این استان، پس از کسب رضایت در بازارهای داخلی، صادرات به کشورهای مختلف و بازارهای منطقه ای را در دستور کار خود قرار داده است.
کرمی گفت: مقاومت در برابر خوردگی، آب، آلودگی هوا، رطوبت و سایر مواد خورنده از ویژگی های این ورق تولیدی است.
مجتمع ورق خودرو گالوانیزه چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین و بزرگ ترین تولید کننده این محصول در خاورمیانه در منطقه صنعتی سفید دشت بروجن قرار گرفته که ظرفیت تولید آن برابر با ۴۰۰ هزار تن در سال را دارد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.