ثبت عکس تاثیرگذار در ویزور دوربین

۲۴م آذر ،

نور پردازی ، انتخاب زوایای درست و قاب بندی سنجیده سبب کیفیت عکس می شود.

به گزارشممتازنیوز، یدالله عبدی عکاس و کارشناس رشته عکاسی در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره ملی عکس ایران در باره ویژگی های برگزاری جشنوار ه عنوان کرد : هر چقدر جشنواره ای با نگاه تخصصی برگزار شود  برگزاریش اثر گذارتر خواهد بود و همه می توانیم با دیدگاه های مختلف نسبت به آن موضوع آشنا بشویم .
این عکاس با اشاره به لزوم شناسایی جدید عکاسی گفت : با برگزاری جشنواره است که می توان استعدادهای جدید عکاسی را شناسایی و آنها را مورد حمایت قرار داد .
عبدی با تاکید بر تاثیر گذاری یک عکس تاکید کرد : یک عکس خوب با توجه به مضمونش و انتخاب زاویه ، ترکیب بندی و قاب بندی اصولی است که می تواند برای مخاطب جذاب باشد. شناخت صحیح نور می تواند برای عکاس بسیار مهم و تعیین کننده باشد .
وی با اشاره به لزوم توجه عکاسان به مطالعه افزود : موقعی که عکاس در مورد سوژه ای که قرار است عکاسی کند مطالعه و تحقیق کند می تواند در کارش موفق عمل کند و عکس های اثر گذاری را در ویزور دوربینش ثبت کند .
دومین جشنواره ملی عکس ایران با موضوع طبیعت زیبای ایران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی  از ۲ تا ۵ بهمن ماه در تهران – موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.