ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز یکشنبه آغاز شد

فروردین ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون آیلتس (IELTES) ماژول آکادمیک از امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: ثبت نام آزمون آیلتس (IELTES) ماژول آکادمیک از امروز یکشنبه مورخ ۱۷/۶/۹۲ آغاز شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

دکتر اقبالی در ادامه افزود: مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس تا روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۶/۹۲ ادامه دارد که این زمان قابل تمدید نمی باشد.

وی گفت: این آزمون در روز پنجشنبه ۱۸/۷/۹۲ برگزار خواهد شد که ثبت نام شدگان باید در تاریخ مقرر به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳، مراجعه نمایند.

رئیس مرکز آزمون درخصوص اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج این آزمون در روز شنبه مورخ ۰۴/۰۸/۹۲ از طریق سایت results.ielts.org  اعلام خواهد شد که ثبت نام شوندگان می توانند از نتیجه آزمون خود اطلاع حاصل کنند.

مشاور ریاست دانشگاه تأکید کرد: انصراف پس از  ثبت نام قطعی امکان پذیر نمی باشد، لذا به متقاضیان توصیه می شود که پس از اطمینان از شرکت در آزمون اقدام به ثبت نام کنند.

اقبالی در پایان گفت: متقاضیان آیلتس در صورت داشتن هرگونه سوال درخصوص این آزمون می توانند به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سوالات آنها پاسخ گویند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.