ثبت نام آزمون آیلتس از فردا آغاز می شود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال از فردا مورخ ۱۷/۰۱/۹۳ آغاز خواهد شد و تا چهارشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۹۳ ادامه خواهد داشت.

دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسللامی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه افزود: آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال روز شنبه ۲۰/۰۲/۹۳ در تهران به آدرس: انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳ ، برگزار خواهد شد.

رییس مرکز آزمون درخصوص اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج این آزمون از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شدو ثبت نام شوندگان می توانند با مراجعه به آن از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در مورد آن دسته از شرکت کنندگان که نیاز به دریافت کارنامه خود دارند، گفت: شرکت کنندگان می توانند در تاریخ شنبه ۰۳/۰۳/۹۳ با مراجعه به دفتر مرکزی آیلتس کارنامه خود را دریافت کنند.

اقبالی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.