ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT تا ۱۷ شهریور ادامه دارد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از یکشنبه مورخ ۱۰/۶/۹۲ آغاز و تا روز یکشنبه ۱۷/۶/۹۲ ادامه دارد.

دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ثبت نام بیست و پنجمین دوره آزمون زبان انگلیسی EPT از روز یکشنبه مورخ ۱۰/۶/۹۲ آغاز و تا روز یکشنبه ۱۷/۶/۹۲ ادامه دارد.

اقبالی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان می توانند به وب سایت ept.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

مشاور ریاست دانشگاه در ادامه در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون گفت: ثبت نام شوندگان در روز چهارشنبه ۲۰/۶/۹۲ با مراجعه به سایت مذکور، پرینت کارت خود را دریافت و در روز آزمون همراه خود داشته باشند.

اقبالی در مورد زمان برگزاری این آزمون افزود: این آزمون در روز جمعه ۲۲/۶/۹۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

اقبالی تأکید کرد: ثبت نام شوندگان یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت ۷:۳۰ صبح در محل برگزار حضور به هم رسانند.

اقبالی در پایان اشاره کرد: منابع آزمون EPT بر روی سایت مذکور قرار دارد و ثبت نام شوندگان می توانند جهت مطالعه از منابع امتحانی مندرج در سایت استفاده نمایند.

اقبالی در پایان گفت: متقاضیان آزمون زبان EPT در صورت داشتن هرگونه سؤال درخصوص این آزمون می توانند به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سؤالات آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.