ثبت نام آزمون های دانشنامه پزشکی از فردا

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/c94a5__20110625124646242.jpg

ثبت نام شصت و سومین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی امین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از ۲۱ مرداد  آغاز می شود و واجدین شرایط می توانند تا ۳۱ مرداد در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون های کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی همزمان در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری در ۳ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ایران و تهران برگزار می شود

همچنین آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و دانشنامه فوق تخصصی نیز در روزهای ۲۶ تا ۲۷ شهریور ماه بر اساس برنامه زمانبندی که در زمان توزیع کارت به داوطلبان اعلام می شود، برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ شهریور در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توزیع می شود.

کلیه دستیارانی که در تا آبان ماه سال جاری دوره دستیاری آنها به پایان می رسد و در آزمون گواهینامه تخصصی تیرماه ۹۵ موفق به کسب قبولی شده اند می توانند به صورت مشروط در این آزمون شرکت کنند.

آزمون های دانشنامه پزشکی در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار می شود و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی ۷۰ درصد کل نمره آزمون کتبی و ۷۰ درصد کل نمره آزمون شفاهی است.

نتایج آزمون های کتبی دانشنامه پزشکی روز جمعه ۲۴ شهریور اعلام می شود و نتایج نهایی نیز پس از برگزاری آزمون شفاهی تا پایان شهریور ماه ۹۵ اعلام می شود.

آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون های کشوری هستند که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.