ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد آغاز شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد از امروز شنبه مورخ ۲۰/۰۷/۹۲ آغاز شد.
به گزارش آریا، کتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می توانند از امروز شنبه مورخ ۲۰/۰۷/۹۲ تا روز دوشنبه ۲۲/۰۷/۹۲ با مراجعه به سایت ept.iauset.com نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند.

اقبالی در ادامه افزود: این آزمون در روز جمعه مورخ ۲۶/۰۷/۹۲  برگزار خواهد شد و ثبت نام شدگان باید در تاریخ اعلام شده در واحد علوم و تحقیقات تهران حضور به هم رسانند.

رئیس مرکز آزمون در ادامه گفت: منابع این آزمون بر روی وب سایت ept.iauset.com قرار دارد که متقاضیان می توانند برای ارتقاء اطلاعات خود به آنها رجوع کنند.

وی درخصوص زمان صدور کارت گفت: ثبت نام شدگان برای دریافت برگه ورود به جلسه خود می بایست در تاریخ ۲۴/۰۷/۹۲ روز چهارشنبه به سایت فوق مراجعه و نسبت به پرینت برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.

مشاور ریاست دانشگاه درخصوص اعلام نتیجه دوره قبل آزمون EPT گفت: نتیجه این آزمون امروز بعدازظهر بر روی سالت فوق قرار خواهد گرفت و ثبت نام شدگان دوره قبل می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.