ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام آزمون استاندارد EPT دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۲ آغاز شد.
به گزارش آریا، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت : ثبت نام این آزمون از امروز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۲ آغاز و تا سه شنبه ۲۶/۰۹/۹۲ ادامه خواهد داشت.

اقبالی در ادامه افزود: متقاضیان می بایست در تاریخ های فوق به سایت الکترونیکی Ept.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درخصوص ویژگی های این آزمون گفت: آزمون EPT آزمون استاندارد زبان انگلیسی می باشد که برای شرکت در آن هیچ گونه محدودیتی به لحاظ سنی وجود ندارد. ضمن اینکه هر فرد برای سنجش میزان معلومات خود می تواند در این آزمون شرکت کند.

اقبالی در مورد زمان دریافت برگه ثبت نام گفت: ثبت نام شوندگان در روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۹۲ می بایست به سامانه Ept.iauset.com مراجعه کنند و نسبت به دریافت پرینت برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اقبالی در مورد زمان و مکان برگزاری این آزمون در ادامه افزود: این آزمون در روز جمعه مورخ ۰۶/۱۰/۹۲ در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار خواهد شد که ثبت نام شدگان باید یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت ۷:۰۰ صبح در محل موردنظر حضور به هم رسانند.

وی در پایان گفت: منابع برای مطالعه این آزمون بر روی سایت Ept.iauset.com موجود است که ثبت نام شدگان می توانند از آنها استفاده کنند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.