ثبت نام از متقاضیان استخدام در وزارت جهاد کشاورزی به زودی آغاز می گردد

۰۹ام بهمن ،

۹م بهمن ۳۰

معاون برنامه ریزی و اشتغال و توسعه تشکل های تخصصی سامان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: در قانون استخدام ۱۰ هزار مهندس ناظر بخش کشاورزی و منابع انسانی از ناظرن تعریف مشخصی ارائه و چارچوب خاصی برای آنها تعیین شده است. راساس این قانون ظرف مدت ۳ سال ۱۰ هزار مهندس ناظر بخش کشاورزی ومنابع طبیعی که در این چارچوب وتعریف قرار گیرند به استخدام وزارت جهاد کشاورزی در می آیند.

دارابی به زمان بندی جذب ۱۰ هزار مهندس ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کردو گفت : درقانون، زمانبندی خاصی از این نظر مشخص نشده است و صرفا مشخص کرده که این مهم ظرف ۳ سال انجام گیرد. قانون این مهم را مشروط کرده است به خالی شدن پست های سازمانی و خروجی وزارت کشاورزی.

وی افزود: در سال جاری خروجی وزارت جهاد کشاورزی امکان جذب حدود ۳ هزار و۳۰۰ نفر از این اشخاص را فراهم کرده است و برهمین مبنا نیز مجوزهای مربوطه اخذ شده و یک سوم از ظرفیت جذب قانون مذکور در سال۹۱ اجرایی خواهد شد.

این مقام مسوول در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور دربارهٔ ثبت نام متقاضیان استخدام در وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری گفت : این پایگاه اینترنتی طراحی شده و با بازگشایی آن ثبت نام متقاضیان استخدام رسما آغاز می گردد.

وی افزود: بر اساس آخرین خبرهای که در این رابطه به دست آمده، این پایگاه اینترنتی به زودی بازگشایی می گردد و کار ثبت نام مهندسین ناظر متقاضی استخدامی در وزارت جهاد کشاورزی رسما آغاز می گردد.

دارابی به شرایط ثبت نام متقاضیان اشاره کرد و گفت:از جمله این شرایط می توان به سابقه عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و داشتن حد اقل ۲ سال زراعی سابقه نظارت اشاره کرد.

برای نمایش بهتر روی عکس کلیک کنید


استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی شهرودباری:

    سلام زمان ثبت نام چه زمانی اعلام خواهد شد،۰۹۱۱۹۹۴۷۹۴۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.