ثبت نام از متقاضیان انجام سرویس مدارس در همدان

ثبت نام از متقاضیان انجام سرویس مدارس در همدان

ثبت نام از متقاضیان انجام سرویس مدارس در همدان

ممتازنیوز: ثبت نام از متقاضیان انجام سرویس مدارس در همدان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ آغاز شد.

محمدجواد زارعی اظهار داشت: از آن جایی که صدور مجوز برای خودروهای متقاضی انجام سرویس مدارس از وظایف سازمان تاکسیرانی است، لذا این سازمان اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده است.
وی با اشاره به مراجعه کثیر خودروها برای انجام سرویس مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی طی سال‌های گذشته گفت: امسال ثبت نام از متقاضیان سرویس مدارس از ابتدای مردادماه شروع شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان ادامه داد: سرویس‌ها موظف هستند که فقط با نصب بر چسب سازمان تاکسیرانی اقدام به ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنند و بدیهی است از ادامه کار آن دسته از خودروهای فاقد برچسب در طول سال تحصیلی توسط بازرسی سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی افزود: امسال برای نخستین بار مشخصات توافق فی ما بین به صورت واحد و تیپ در سازمان تهیه و به تمام متقاضیان ارائه می‌شود که ایشان باید به امضای اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدرسه و متقاضی سرویس مدرسه رسانیده و یک نسخه از آن در پرونده ثبت کنند که این امر برای یکنواخت شدن تمام قراردادها و جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت می‌پذیرد.
زارعی به اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد اولاً برای سرویس مدرسه فرزندشان مطلقاً از خودروهای فاقد مجوز و برچسب تاکسیرانی استفاده نکنند، ثانیاً این سازمان مشخصات قرارداد یکنواخت برای سرویس مدرسه را تهیه و در اختیار تمای سرویس‌های مدارس مجاز قرار داده است، لذا قرارداد مربوطه را از سرویس مدرسه مطالبه و پس از مطالعه مفاد و امضا آن توسط خود و سرویس مدرسه اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این سازمان فقط پاسخگویی خودروهای برچسب‌دار و مجوزدار از سازمان اعم از تاکسی، آژانس و شخصی است و در مقابل حوادث احتمالی توسط خودروهای غیرمجاز پاسخگو نخواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان اظهار داشت: امسال نرخ کرایه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته هیچ گونه تغییر و افزایش نداشته است و بنا به مصوبه شورای اسلامی شهر همدان، همان نرخ‌های مصوب سال گذشته در سال تحصیلی جدید نیز اعمال خواهد شد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.