ثبت نام از مردم در برنامه پزشک خانواده، اینترنتی می شود

‘محمد شریعتی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در استان هایی که ‘آغاز اجرای برنامه پزشک خانواده’ اعلام شده است، مردم می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی، پزشک خود را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد از آغاز اعلام ‘اجرای برنامه پزشک خانواده’ در هر استانی، مردم فقط تا سه ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب پزشک خانواده خود اقدام کنند.

رییس مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، یادآور شد در صفحه نخست سایت اینترنتی به نشانی http://1590.ir ، دو کادر شامل ‘ثبت نام خانوار و انتخاب پزشک خانوار’ و ‘سامانه اعضای تیم سلامت’ وجود دارد که مردم با انتخاب کادر نخست می توانند، پزشک خانواده خود را انتخاب کنند.

برنامه پزشک خانواده امسال برای نخستین بار بطور رسمی در مناطق شهری استان های تهران، فارس و سیستان و بلوچستان آغاز شده است و به تدریج در تمام استان های کشور اجرا خواهد شد.

در برنامه پزشک خانواده، هر پزشک تعدادی خانواده را زیر پوشش خود قرار می دهد و با تشکیل بانک اطلاعاتی حاوی وضعیت جسمانی و روحی مراجعه کنندگان، مشکلات آنها را پیگیری و با توجه به یافته های موجود، در صورت لزوم آنها را به پزشک متخصص ارجاع می دهد.

دراین برنامه مراکزی تعبیه خواهد شد که در ساعتی غیر از ساعات کار پزشک خانواده و روزهای تعطیل،به مردم خدمت ارایه خواهند کرد.

اجتمام**۹۱۸۵ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۷۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.