ثبت نام از پایگاه اینترنتی‌های خدماتی در حوزه سلامت ادامه دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

نخستین جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت که به همت دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد با استقبال گسترده پایگاه اینترنتی‌های خدماتی، آموزشی و اطلاع رسانی حوزه سلامت روبرو شد.

به گزارش تفسیری سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیر اولین جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: این جشنواره در شش محور آموزشی پژوهشی، بهداشت و درمان، سازمان الکترونیکی، پزشک خانواده و پرونده الکترونیکی سلامت، اطلاع رسانی الکترونیکی و بیمه سلامت برگزار می گردد.

دکتر حسین ریاضی افزود: متقاضیان ضمن تکمیل فرم مربوط به ثبت نام در پایگاه اینترنتی www.festival.behdasht.gov.ir کماکان می توانند آمادگی خود را در رقابتی ملی در عرصه سلامت و فناوری اعلام نمایند.

وی با اشاره به وقت اندک باقی مانده تا پایان وقت ثبت خدمات الکترونیک، گفت: به رغم پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام در پایان آبان ماه بنا به درخواست‌های متعدد دریافتی از متولیان علاقمند به ثبت نام در این جشنواره پیش بینی ما این است که آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تمدید شود.

ریاضی تصریح نمود: این جشنواره مختص پایگاه اینترنتی‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت نبوده و همهی پایگاه اینترنتی‌های فعال درعرصه سلامت اعم از خصوصی، دولتی و مراکزتحقیقاتی در کل کشور امکان ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره را دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.