ثبت نام بیش از سه هزار متقاضی در سامانه اداره کار همدان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت:‌ بیش از سه هزار نفر متقاضی در سامانه اداره کار همدان ثبت نام نموده اند که ۶۴۲ نفر از اشخاص ثبت نامی حاوی مدرک مهارتی می باشند.

جلیلوند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر سه هزار و ۳۱ نفر در سامانه اداره کار شهرستان همدان ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۵۷۹ نفر زن و ۲ هزار و ۴۵۲ نفر مرد می باشند.
وی افزود:‌ از کل تعداد اشخاصی که ثبت نام نموده اند ۶۴۲ نفر اظهار داشته اند که مدرک مهارتی دارند در حالی که ۸۶۱ نفر حاوی زمین بوده و تنها iبه دنبال دریافت مجوز یا تسهیلات برای اجرای طرح هایشان بوده اند همچنین ۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیز فاقد زمین می باشند.
جلیلوند در خصوص وضعیت سواد این اشخاص گفت:  ۲۷۹ نفر از متقاضیان ثبت نامی بی سواد و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر باسواد می باشند که از میان اشخاص باسواد یک هزار و ۴۵۲ نفر زیر دیپلم، ۵۴۶ نفر دیپلم، ۱۰۶ نفر فوق دیپلم، ۹۱ نفر دانشجو، ۴۳۹ نفر لیسانس، ۱۰۸ نفر فوق لیسانس و ۶ نفر حاوی مدرک دکترا می باشند.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطر نشان نمود: یک هزار و ۳۰۷ نفر دوره های آموزشی را iبه صورت مستقیم گذرانده اند که از این بین پرونده های ۶۰۷ نفر تکمیل و iبه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.