ثبت نام جشنواره مدهامتان در رشته تفسیر، مفاهیم و نهج البلاغه تمدیدشد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا محسن رستگاری با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های مختلف گفت: مهلت زمان ثبت نام جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه تا ۲۱ مهر تمدید شده است.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی این رشته نیز ۱۹ آبان برگزار خواهد شد افزود: مسابقه سایر رشته های جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور قاریان و حافظان برتر ۲۱مهر در سطح استان یزد برگزار می شود.

رستگاری با بیان اینکه این جشنواره به‌منظور شناسایی قاریان و حافظان فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار می شود افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تا ۱۴مهر فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد استان یزد بیان کرد: نفرات برتر مرحله استانی در هر رشته از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه جاری در مسابقات مرحله کشوری که به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود حضور می یابند.

رستگاری اضافه کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته این جشنواره با رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ، ترتیل، اذان، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برپا می‌شود.ک/۲

۷۵۴۶/۱۹۶۸

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.