ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات و عالیات

نشست خبری عتبات دانشگاهیان با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز،‌ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا فقیهی در این  نشست به خبرنگاران گفت: اعزام دانشجویان به عتبات و عالیات از شهریور ماه آغاز خواهد شد و ثبت نام از دانشجویان از ۴ مرداد شروع و تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاهیان می‌توانند در گروه های پسران مجرد، زوجهای دانشجو، اساتید، کارمندان دانشگاهها و دختران دانشجو با یکی از محارم برای اعزام به عتبات ثبت نام نمایند.
وی تصریح کرد: در این دوره حدود ۸۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور درقالب ۲۱۰ کاروان راهی عتبات و عالیات می شود.
فقیهی گفت: هزینه عتبات دانشجویی حدود ۵۹۰ هزار تومان برآورده شده است و با انعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر دانشجویان با سپرده گذاری اولیه به مبلغ ۲ میلیون ریال می‌توانند از وام ۶ میلیون ریالی برای این سفر بهره مند شوند.
وی افزود: از برنامه های ویژه دانشجویان در این سفر می‌توان به بازدید از شهر مدائن، زیارت قبر سلمان فارسی، بازدی از بیت  حضرت امام (ره) در نجف، کتابخانه کاشف الغطا، زیارت زید بن علی (ع) و غیره اشاره کرد.
وی یادآور شد طول مدت سفر ۸ روز است و دانشجویان در این مدت به زیارت اماکن مقدس کشور عراق می‌پردازند.
گفتنی است دانشگاهیان می‌توانند از ۴/۵/ با مراجعه به سایت لبیک به نشانی اینترنتی www.labbayk.comبرای اعزام به عتبات و عالیات ثبت نام نمایند و در تاریخ ۱۴ مرداد ماه سال جاری  از نتیجه قرعه کشی باخبر شوند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.