ثبت نام در جشنواره رسانه های ملی سلامت آغاز شد

‘امیرحسین اسدی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: رسانه های مختلف از جمله رسانه های دیداری، شنیداری، دیجیتال، مکتوب (کتاب ، نقاشی و …) و آثار تبلیغات محیطی می توانند از امروز در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا سی ام آبان ماه امسال فرصت دارند به پایگاه اینترنتی به نشانی http://healthfestival.ir مراجعه کنند.

مسوول فناوری های نوین وزارت بهداشت، اظهار داشت: امسال بخش های نوشتاری، تبلیغات و بین الملل نیز به این جشنواره اضافه شده و بخش های دانشجویی و دانش آموزی نیز از دیگر بخش های این جشنواره است.

اسدی افزود: کشورهای منطقه امرو -کشورهای منطقه مدیترانه شرقی- می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: سومین جشنواره رسانه های ملی سلامت اوایل بهمن ماه امسال برگزار می شود اما پیش از آن یک نمایشگاه جانبی در مصلی تهران با عنوان ‘سلامت جمهوری اسلامی’ برگزار خواهد شد.

مسوول فناوری های نوین وزارت بهداشت، تاکید کرد جشنواره امسال از سطح بالایی برخوردار است و داوران حرفه ای آثار رسیده را بررسی می کنند.

اسدی افزود: ما به تولیدات سلامت به عنوان تولیدات ‘ارزآور’ برای کشور نگاه می کنیم؛ سال گذشته ۷۲۰ اثر در این جشنواره ثبت نام کردند که تعدادی از آنها به زبان انگلیسی ترجمه شد.

وی یادآور شد کشورهایی مانند افغانستان، عراق و عمان خواستار برخی از تولیدات رسانه های سلامت ایران مانند بازی های رایانه ای و نرم افزارهای چندرسانه ای هستند.

مسوول فناوری های نوین وزارت بهداشت، ادامه داد: سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت با هدف جریان سازی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه تولیدات رسانه ای سلامت و آموزش همگانی برگزار شده است که امسال بر ‘ترویج شیوه زندگی سالم’ تاکید دارد و شعار آن نیز ‘زندگی سالم، کلید سعادت’ است.

اجتمام**۹۱۸۵ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۰۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.