ثبت نام قطعی ۵۷۴ داوطلب انتخابات شوراها طی ۴ روز

۲۹فروردین۱۳،

فرماندار شهرستان تهران گفت: طی ۴ روزی که از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها می‌گذرد تاکنون ۵۷۴ نامزد ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، “عیسی فرهادی” در پایان چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآوری قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش به ملت بزرگ ایران اظهار داشت: امروز تعداد ۲۲۳ سفر از داوطلبان انتخابات شوراها ثبت‌نام قطعی خود را انجام دادند.  
 
وی با بیان اینکه طی ۴ روزی که از آغاز ثبت‌نام برای انتخابات شوراها می‌گذرد تعداد ۵۷۴ نفر ثبت نام قطعی خود را انجام داده‌اند و پرونده‌های آنان کامل شده است، افزود: از تعداد ۵۷۴ داوطلب، ۵۰۷ نفر آنان مرد و ۶۷ نفر آنها خانم می باشند.  
 
فرهادی دربارهٔ تحصیلات این کاندیداها اظهار داشت: ۴ نفر فوق دیپلم، ۳۱۹ نفر لیسانس، ۱۹۰ نفر فوق لیسانس، ۵۵ نفر دکتری، یک نفر فوق دکتری، یک نفر دانشجوی کارشناسی ارشد، یک نفر حقوق خصوصی و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی می باشند.  
 
فرماندار شهرستان تهران افزود: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا پایان روز یکشنبه انجام خواهد شد و اشخاصی که به ما مراجعه کنند مراحل ثبت‌نامی آنان طی می‌شود.  
 
وی در ادامه از داوطلبان درخواست کرد تا ثبت نام خود را به روز شنبه و یکشنبه موکول نکنند چرا که فرمانداری جمعه نیز همچنان پذیرای داوطلبان انتخابات شوراها خواهد بود.  
 
فرهادی در پاسخ به سوالی دربارهٔ این که آیا مصوبه مجلس مبنی بر برگزاری یکپارچه انتخابات در تهران و ری به فرمانداری ابلاغ شده است گفت:‌هر قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود، باید به تصویب شورای نگهبان نیز برسد.  
 
فرماندار تهران خاطرنشان کرد: این قانون زمانی جنبه اجرایی پیدا می‌کند که توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شود و صرفا تصویب یک قانون جنبه اجرایی پیدا نمی‌کند. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.