ثبت نام کاردانی ترمی علمی کاربردی از ۱۳ شهریور ماه آغاز می شود

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز یکشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه گفت: ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی علمی کاربردی در ۲۶۶ رشته، دو هزار و ۷۰۵ کد رشته محل و حدود ۵۵۰ مرکز آموزش علمی کاربردی صورت می گیرد.

‘علی صدر’، ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی ترمی علمی کاربردی امسال را حدود ۶۴ هزار نفر ذکر کرد و افزود: دانشجویان کاردانی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر پذیرفته می شوند.

وی با بیان آنکه ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت الکترونیکی انجام می شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان ضرورت دارد پس از تهیه کارت اعتباری از دفاتر پستی سراسر کشور و یا استفاده از کارت های بانکی شبکه شتاب برای مشاهده دفترچه و ثبت نام در مهلت مقرر به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: پذیرش دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین بار به صورت بدون کنکور و براساس معدل دیپلم انجام و اسامی پذیرفته شدگان نیز اواخر شهریور ماه اعلام می شود.

به گفته صدر، تسهیلات لازم برای معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول، برابر مقررات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی امسال پیش بینی شده است.

فراهنگ ** ۱۰۵۵ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۲۰۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.