ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۴:۰۷:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از ۹ اردیبهشت ماه؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۹ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین وحید بلندی ، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این خبر افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته ، مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین بلندی در ادامه اظهار داشت : دراین ایام برنامه دعا و مناجات ، مطالعه و کتابخوانی ، حلقه های معرفتی و سخنرانی انجام می شود. وی درادامه گفت : نشریه ویژه این مناسبت نیز در اختیار دانشجویان معتکف قرار می گیرد.
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی  افزود : در طول مدت اقامت ، برای معتکفین روزانه پیامک هایی با موضوعات معنوی ارسال می شود. وی افزود : مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۵ تا ۱۷ خردادماه در مساجدی که از سوی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر گرفته شده است در سراسر کشور برگزار می شود.
وی در خاتمه اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ، جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.uast.ac.ir  یا مراجعه به مراکز علمی کاربردی و تکمیل فرم ثبت نام در این مراسم معنوی شرکت نمایند. 
 

 
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۶۰۷۳۱۵۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.