ثبت نام مرحله مهم طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید

فروردین ۱۴۰۳

طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید” با بیش از ۱۰۰متقاضی ثبت نام مرحله ی نهم خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید” یکی از طرح های دار القرآن خانه کارگر است که مبنی بر فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن صورت می گیرد.

این طرح در مدت یک سال اجرایی خود پس از گذشت هشت مرحله ی ثبت نام، امروز ۱۳ مهر ماه مرحله ی نهم ثبت نام خود را آغاز و به مدت یک ماه برای نام نویسی علاقه مندان به حفظ قرآن فعال است.

این طرح آموزشی به مدت ۲، ۳ و ۴ سال انجام می گردد  ثبت نام کنندگان پس از دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی، تحت آموزش های تلفنی اساتید پشتیبان که عموما از حافظان کل قرآن می باشند قرار می گیرند.

در کنار آموزش ها، اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور با نام”صحیفه حفاظ” که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه نامه، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل قرآن کریم است، که برای سهولت روند آموزش ارائه می گردد.

همچنین پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۷ اشخاصی که قرآن را حفظ می کنند می توانند با شرکت و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت کنند.

لازم به ذکر است تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از داخل و خارج از کشور در این طرح ثبت نام کرده اند که کارآفرینی ۱۴ هزار نفر آنان آغاز شده است.

مرحله ی نهم ثبت نام ملی حفظ قرآن کریم از ۱۳ مهر آغاز و به مدت یک ماه انجام می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.